۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

حیدری:

مدرک مربی‌گری یوگا فقط از طریق فدراسیون ورزش های همگانی صادر می‌شود

مدرک مربی‌گری یوگا فقط از طریق فدراسیون ورزش های همگانی صادر می‌شود

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی ضمن هشدار به افرادی که قصد شرکت در کلاس های یوگا را دارند اظهار کرد: دریافت مدرک مربیگری یوگا در کشور فقط از طریق فدراسیون ورزش های همگانی امکان‌پذیر است.

رازیتا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیئت ورزش‌های همگانی یکی از هیئت های فعال استان است که همواره به منظور گسترش و توسعه فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف جامعه برنامه ریزی ها و فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

حیدری همچنین از برگزاری جشنواره بازی ها و ورزش های همگانی در دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در بهمن ماه جاری با حضور خانواده ها در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن بعدا اعلام می شود.

وی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه یوگا در مشهد خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر مشغول انجام ثبت نام این دوره ها هستیم و پس از پایان ثبت کلاس ها برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان با اشاره به نحوه برگزاری دوره های مربیگری یوگا در هیئت تصریح کرد: این دوره ها در واقع شامل سه مرحله خواهند شد که یک دوره کتبی است که شرکت کننده مبلغ 300 هزار ریال برای ثبت نام این دوره پرداخت خوهد کرد.

وی افزود: در صورتی که ثبت نام کنندگان در دوره کتبی قبول شوند با پرداخت حدود 900 هزار ریال وارد مرحله بعدی خواهند شد و در صورت قبولی در این مرحله اموزش های شش ماهه دریافت مدرک مربی گری درجه یوگا را فرا خواهند گرفت.

رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر هنوز مبلغ شهریه دوره شش ماهه تعیین نشده است اما این مبلغ چیزی حدود سه میلیون پانصد تا چهار میلیون ریال خواهد بود.

حیدری با اشاره به برخی تبلیغات درباره اعطا مدارک مربی گری یوگا یا مدارک بین‌المللی یوگا گفت: دریافت مدرک مربی‌گری یوگا در کشور ما فقط از طریق فدراسیون ورزش های همگانی امکان پذیر است و مردم باید مرافب باشند تا در دام پبلیغات دروغ گرفتار نشوند.

وی در ادامه از برگزاری فستیوال ورزش های تفریحی و مهارت های فردی نمایشی در مشهد خبر داد و افزود: همه ورزش کارانی که رکوردی دارند می توانند در این فستیوال که به مدت یک هفته برگزار خواهد شد نسبت به ثبت رکوردشان اقدام کنند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی عنوان کرد: رکورد ورزش کاران توسط مسئول ثبت رکورد فدراسیون ثبت و در صورتی که شرایط لازم احراز شود مورد تائید قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد ورزش کاران قبل از حضور در هیئت به منظور اطلاع از زمان دقیق این برنامه که به مدت یک هفته انجام خواهد شد با هیئت تماس بگیرند

حیدری همچنین از برگزاری یک دوره کلاس داوری ثبت رکورد در مشهد خبر داد و اظهار کرد این دوره در بهمن ماه سال جاری و با حضور داور ملی فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای انجام ورزش ها وفعالیت های همگانی و به مناسبت گرامیداشت شهدای 10 دی مردم تربت حیدریه شش دی ماه سال جاری در همایش پیاده روی شرکت که در این همایش مسئولان فدارسیون و همچنین هیئت همگانی خراسان رضوی نیز حضور خواهند داشت و این مراسم به به صورت زنده از شبکه ملی پخش خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی با اشاه به برگزاری گرد همایی سالیانه رئسای کمیته های فریزبی در اصفهان ابراز کرد: آریان نژاد مسئول کمیته فریزبی خراسان رضوی به منظور شرکت در این گردهامیی که از طرف فدراسون برگزار می شود به اصفهان اعزام شده اند.

وی افزود: مسئولان کمیته فریز بی در این گردهمایی برنامه هایی که قرار است در طول یکسال آینده برگزار کنند و همچنین برنامه های گذشته را مورد بررسی قرار می دهند.

کد خبر 2197367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha